Luni, 21 Mai 2012
Aparut in ziarul Ziarul de Bacau
» vezi stirile din Bacau

Pentru mentinerea sanatatii, ar fi bine ca bauturile indulcite sa fie interzise celor sub 17 ani

Autor: Ziarul de Bacau
2012-02-07 - Sectiunea Ziarul de Bacau

Se pare ca zaharul este tot atat de periculos pentru sanatate ca fumatul sau alcoolul. Potrivit unui studiu aparut in revista Nature, citat de 7sur7.be, consumul excesiv de zahar ar favoriza aparitia unor boli netransmisibile ca hipertensiunea, diabetul sau cancerul. În ultimii 50 de ani, consumul de zahar s-a triplat. Cei trei autori ai studiului [...]
[vezi toata stirea]


» informatii suplimentare despre ziarul Ziarul de Bacau